Sisters

Sisters

недеља, 19. јул 2015.

This or that

Hvala dragoj Isidori (sa bloga high heel poodl ) na nominaciji, bilo je zanimljivo odgovoriti na njih, nadamo se da ćete pročitati. 
Mi cemo odmah da nominujemo sledece tri curice: 
1. Milicu sa bloga- style on first place
2. Maju sa bloga- Maja's muffin 
3. Jelenu sa bloga- flyovanje

1.Rumenilo vs Bronzer?
Jovana: Rumenilo volim da koristim zimi, a bronzer leti jer sam tada crna i odgovara mi preplanuli ten koji mi bronzer daje.
Ana: Meni je definitivno bronzer bolji, pogotovo Aurin, koji mi bas odgovara i divno ističe lice

2.Sjaj vs Karmin?
Jovana: Sjaj, veliki sam ljubitelj sjajeva i to pogotovo sa šljokicama.
Ana: Ja sam potpuna suprotnost, ne volim sjajeve, jer kada dune vetar sva se ulepim i retko koji sjaj mi odgovara, dok za karminima ludim! :)

3.Ajlajner vs maskara?
Jovana: Maskara, nekako kad ne stavim maskaru oči mi ne dođu do izražaja, ma kakvu god senku ili ajlajner da imam.
Ana: Ja tek sada vidim da smo nas dve sušta suprotnost haha, ja sam više za ajlajner (prelepo mi je kada vidim devojku sa lepo izvučenim ajlajnerom)

4.Puder vs korektor?
Jovana, Ana: Puder  

5. Prirodne senke ili u boji?
Jovana: U boji senke, ne volim prirodne, ako se već šminkam, šminkam se sa nekim ili tamnijim bojama ili sa npr.roze,plavom...
Ana: Ja volim obe, ali neka budu u boji.

6.Četkica ili sunđer?
Jovana, Ana: Četkica.
  
7.OPI ili China Glaze?
Jovana: OPI, po meni ima mnogo lepše boje
Ana: China Glaze 

8.Akril ili prirodni?
Jovana, Ana: Naravno prirodni

9.Svetli ili tamni?
Jovana, Ana: Tamniji, volimo jače boje.

10.Cvetići ili bez cvetića?
Jovana, Ana: Svejedno
  
11. Parfem ili sprej za telo?
Jovana, Ana: Parfem, još ako je neki dobar mmm :)
Naš omiljeni je inače ovaj Just Cavalli
12. Losion ili puder za telo? 
Jovana, Ana: Losion!

13. Kupka ili sapun?
Jovana, Ana: Kupka, pogotovo ako je od kokosa ili vanile i meda, uživanje 
   
14.Štikle ili baletanke?
Jovana, Ana: Štikle. Mnogo volimo da ih nosimo i nije mi teško da hodam u njima.
  
15.Duge ili kratke pantalone?
Jovana: Nešto baš i ne nosim pantalone, ili nosim kratak šorc ili farmerke.
Ana: Ni jedno.
    
16.Haljine ili suknje?
Jovana, Ana: Haljine, tj.haljinice. Ne volimo dugačke haljine. 

17.Karirano ili pruge?
Jovana: Ni karirano ni pruge.
Ana: Pruge, omiljena mi je mornarska kombinacija (plavo- belo)
    
18.Japanke ili sandale?
Jovana: Volim da budem bosa, haha :)
Ana: Sandale definitivno!


19.Marame ili šeširi?
Jovana, Ana: Šeširi, još ako je neki pink, ništa lepše

20.Ogrlice ili narukvice?
Jovana: I ogrlice i narukvice, volim da imam oko ruke puno narukvica.
Ana: Narukvice
   
21.Abercrombie ili Hollister? 
Jovana: Ne znam, pošto nemamo ništa od tih stvari.

22.Ravno ili lokne?
Jovana: Lokne, što čupavije to bolje :) Od malena mi je Šakira bila idol i sviđa mi se sve na njoj, pa tako i njena kosa 
Ana: Ravna
















  




















 23.Punđa ili rep?
Jovana: Ne volim da vezujem kosu, volim da je puštena
Ana: Ja volim i jedno i drugo, ali kada već mora da se bira neka bude rep.

24.Duga ili kratka?
Jovana, Ana: Duga kosa, što duža to bolja (i naravno zdrava)

25.Svetla ili tamna?
Jovana: Svetla, po mogućstvu šatirana. Ne volim samo jednu boju na kosi.
Ana: I ja volim šatiranu, ali mi je i tamna dobra, zavisi šta kome stoji, meni npr. ne bi stajala šatirana.

26.Sunce ili kiša?
Jovana, Ana: Naravno sunce, kišu ne podnosimo. 
  
27. Leto ili zima?
Jovana,Ana: Leto, jer je zimi nekako sve mračno, kratak je dan, nema puno ljudi, a leti je sve puno, iako su vrućine poput ovih sada uvek ima ljudi.
28. Čokolada ili vanila?
Jovana: Vanila kao sladoled, ali čokoladu više volim, jer smatram da od čokolade "najlepše želje" ne postoji ništa lepše! :)
Ana: Čokolada definitivno

9 коментара:

  1. Pročitala sam ceo post i stvarno sam videla kao sto Ana kaze da se razlikujete(ali samo u nekim stvarima).
    Hwaaaala vam puno na nominaciji,ja sam ovaj tag već radila,pa ako vam ne smeta pomenucu vas u narednom postu da ste me nominovale.

    flyovanje.blogspot.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiva pitanja i odgovori:) Stvarno sličiš na Shakiru:)
    Meni je isto ljeto najdraže, pa makar bilo 43 kao ovih dana u Mostaru.

    ОдговориИзбриши
  3. usput dodala sam vas na g+, ali ne vidim gfc na stranici da vas i tu zapratim.

    ОдговориИзбриши

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*