Sisters

Sisters

четвртак, 16. јул 2015.

kreme,kreme,kreme...


Kreme, kreme, kreme...



    Moja sestra i ja smo prosto zaludjene kremama za ruke i telo. Imamo tu naviku da kupujemo kreme sa razlicitim mirisima. Uvece, pred spavanje, Jovana mora da namaze ruke, inace ne moze da zaspi, sto mene uzasno nervira. Ona ne podnosi kada joj se ruke osuse i postanu smezurane, zato ih stalno maze, sto je meni slatko, jer obozavam miris tek namazane kreme, ali ponekad...Kada se napokon lepo smestim i zatvorim oci, ona mora da upali svetlo da bi pronasla svoju omiljenu kremu, sto meni veoma trci po zivcima, ali dobro. Ja uvek pomislim da to nije dobro, posto je ona bukvalno postala zavisnik od krema, ne znam ima li jos neko ko bez nenamazanih ruku, ne moze da zaspi ili ode napolje. Sve u svemu, predstavicu vam nasu kolekciju, ako neko ima pitanja u vezi proizvoda neka pise, ljubimo vas! :*
omiljene kreme, najlepsi mirisi




24 коментара:

  1. Hvala ti sto si svratila do mog bloga! I ja tebe pratim, dodala sam te u google + bloggere, tako da cemo biti u kontaktu! Pusa iz Italije!
    xo, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super ♥ Kakva je ova krema brazil nuts i gdje ste je kupile (posto je nisam vidjela po marketima)? :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Anja :* Krema je iz Oriflame-a, a odlicna je, nije previse masna, za moju kozu je taman, ima odlican miris! ♥

      Избриши
  3. Wow, thanks for sharing this is such a great post. I am in love with your blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dear Hilary, thank you very much! Yes, we will follow you. Your blog is very interesting! Kisses :*

      Избриши
  4. wow so many different brands of cream! They sound great, thanks for sharing!

    lifeisashoe

    ОдговориИзбриши
  5. Great ideas, i really like your blog, maybe follow each other? I follow you ;) adriana-ade.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam samo dve kreme,hahah a tvoja sestra je kako kazes “zavisnik“.
    Zanimljiv post.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! :)
    Ugodan vikend!

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Cool post! <3
    http://scienceofadornment.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Tagovana si u mom novom postu, bilo bi mi drago da i ti uradis ovaj Q&A!
    Uzivaj u vikendu!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da si me tagovala, sutra ću odgovoriti na pitanja. Pozdrav, takođe uživaj u vikendu :)

      Избриши
  10. Predivan post :* ...

    http://jovanica92.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Jako mi se dopada tvoj blog, zaista je divan. Imas bas dosta krema i nekako sve izgledaju vrlo lepo i primamljivo, verujem da su zaista sve fantasticne! ♥

    P.S. GIVEAWAY je u toku na mom blogu, mozete se prijaviti ovde. ♥

    ОдговориИзбриши

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*