Sisters

Sisters

петак, 10. јул 2015.

Moje životinje i ja

    Pozdrav svima, odlučila sam da napravim totalno drugačiji post, koji neće sadržati baš tako jasne i bistre slike, jer su slikane sa mog telefona. Želim da napravim post o mom susretu sa životinjama, jer sam veliki ljubitelj tih prelepih stvorenja. Jednostavno ne mogu da zamislim svoj život bez njih, uvek moram da imam bar kuče ili mače. Imam taj čudan običaj da kad izađem u šetnju okupim oko sebe bar šest, sedam kučića koji me gotovo isprate do kuće. Tako da uveče kada se vraćam iz grada, ne treba niko da me prati kući. Imala sam razne životinje, sa kojima sam provodila najviše vremena i uživala sam kad me mama odvede kod svojih prijatelja koji imaju farmu. Sećam se da me je jednom odvela kod svoje prijateljice koja je imala malo lane, ne mogu da opišem svoje oduševljenje kada sam ga videla, tako malo i nežno stvorenje. Prelepo! Imala sam i dva miša, tj. leminga, jedan je bio pravi maza i njega sam puštala da ide po kući, čak koliko je bio dobar zaboravljala sam da je pušten. On je živeo 3 i po godine. Kada sam otišla i rekla u zoo shopu koliko mi je živeo leming, oni si mi rekli da sam prva osoba od koje čuju da je toliko živeo. Savet: ako vam kažu u zoo shop-u da ne hranite leminga sa voćem  i povrćem, jer ne valja, nemojte ih slušati, jer to uopšte nije tačno.  Ja sam  mom davala sve od voća i povrća, a najviše je voleo da jede lubenicu, šteta što nemam jednu sliku da vam pokažem koliko bude musav nakon nje. Sećam se i moja mala tri pačeta koja sam imala pre sigurno 10 godina. Zvali su se Mića, Maza i Lunja (Lunja je bio žensko, ali sestra i ja nismo znale). Nažalost, pošto imam baš malo dvorište i nemam trave, morala sam da poklonim pačiće. Dala sam ih kumovom stricu koji živi na selu, koje je blizu mog grada tako da sam ih stalno posećivala. Svaki drugi dan terala sam majku da me vozi kod njih. Ne mogu daVam opišem taj trenutak, kada me ugledaju i kada ih pozovem. Od svih pataka tri patke se izdvajaju i trče ka meni. To je za mene bio neopisivi osećaj i mnogo sam ih volela. Pored pataka, imam kuče već 10 godina, kome sam ja dala ime (Bobi). Iako je lovački pas, na moju veliku žalost moj tata je lovac, mnogo voli mačke.Veliki sam protivnik ubijanja životinja i lova, po meni to je iživljavanje na životinjama iz običnog hobija.  Prošle godine komšijina mačka je imala 4 mala mačeta i jednog dana počela je da prenosi mačiće u moje dvorište. Dok sam tražila u šta mogu da ih smestim mačka je spustila malo mače koje je imalo 2 nedelje pored Bobija i otišla po druge mačiće. Tolika sigurnost mačke u psa stvarno je neverovatna, kad sam videla ostala sam bez teksta. Bobi je moj najlepši i najbolji pas, pravi prijatelj koji me nikada nije izneverio. Napraviću i poseban post o mom mačku kojeg sam mnogo volela i kog su mi ubila kola prošle godine. Želim njemu da posvetim jedan post i da vam ispričam moje doživljaje sa njim, trenutke koje nikada neću zaboraviti.


Hola a todos, me decidi a hacer un post completamente diferente, en que no hay muy claras fotos, por que fueron tomadas de mi telefono. Quiero hacer un post sobre mi encuentro con los animales porque soy un gran fan de  estas hermosas criaturas. No puedo imaginar mi vida sin ellos, siempre tengo que tener al menos un perro y gato. Mi mama siempre me regano y dice : Jovana deja los cachorros, por que  tengo la costumbre de que cuando salgo a un paseo yo llamo los perros y ellos go with me.
 Tuve una variedad de animales pequeños con los que he pasado la mayor parte del tiempo.
He tenido dos ratones, primero se llama Miša y ell es muy bueno y muy lento.Él estaba constantemente fuera de la jaula cuando estoy con él. El  otro fue llamado Šiša y era inquieto y yo tenía miedo de dejarlo ir alrededor de la casa. Si usted dicen en la tienda de zoologico que no dar a sus ratones frutas y vegetal, no les  hagas caso, por que mis ratones comiendo todo y vivia  casi cuatro anos.. A mi raton le gustaba comer sandia, lastima que no tengo un foto y no puedno a muestrar cuanto es gracioso .
Recuerdo mis tres pequeños patito que tenía sin duda hace 10 anos. Ellos fueron llamados Mica, Maza  y Lunja. Por desgracia, como tengo  solo un pequeno patio y en ninguna  parte tienen herbia, tube que adorar patios en un pueblo que esta serca de mi ciudad.Cada dos días me obligo a la madre para que me llevara a verlos, y no puedo describir el momento en que me viste y yo les llame de todos los patos tres patos destacan y corren hacia mí. Ademas tengo un perro casi 10 anos, que se llama Bobi, Aunque el perro de caza por que mi padre es un cazador, Bobi ama los gatos.
El año pasado el gato del vecino tenía 4 pequenos gatitos  y un día empezo a transferir gatitos en mi patio. Mientras yo estaba mirando lo que puedo salvarlos el gato se trajo  pequeno gatito que tenía 2 semanas, además de Bobby y se fue a los otros gatitos. Esa fianza de un gato en un perro es realmente increíble . Bobby es mi mejor y más hermoso perro, un verdadero amigo que nunca me ha fallado. Voy a hacer un post especial sobre mi gato quien murio el ano pasado.mucho que la amaba, y los momentos con ella nunca olvidaré
Nos veremos otra vez, bye  :*

Ove dve slike nastale su pre dve godine, kada sam bila u Valjevu na tešnjarskim večerima. Dok sam šetala gradom videla sam gužvu i pošto sam ja mnogo radoznala, prišla sam. Tu je stajao jedan dečko koji je držao dve zmije, jednu manju i jednu veću. Čekala sam da se neko slika pre mene sa zmijom da bi se malo oslobodila, ali niko nije hteo. Onda sam odlučila da se slikam  prva. Prelepi piton, koji je dugačak sigurno tri metra.  
Con mi vibora :)








Ovo sam se slikala na Zlatiboru prošle godine, sve ja moram da probam :)
Esta foto pinte en un montano Zlatibor el ano pasado, todo tengo aprobar :)





































                                                        U  Beogradskom zoo vrtu sa slonicom, koja mi jede iz ruke.
                                         En el zoológico de Belgrado con el elefante, que ha estado comiendo de mi mano.



                                                                  Moj Bobi
                                                                                         Mi Bobi




                                                                      
Moja mala igračkica, Miša
Šiša
Sadašnji mačići i mačka, takođe komšinicini, ali kao da su moji :)




Komšijina mačka sa njena četiri mala mačeta 
Gato del vecino con sus cuatro pequeños gatitos






Zeka od moje drugarice 
                                                                                                          
slikali smo se za ličnu kartu :D
Na svadbi sa malom kucom


Нема коментара:

Постави коментар

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*