Sisters

Sisters

четвртак, 2. јул 2015.

Prom night

   Elegance is the only beauty that never fades

    Pozdrav dragi moji, danas ću vam ukratko ispričati i pokazati par sličica o događaju koji je za mene mnogo važan,tj. moja velika matura.
    Srednju školu sam završila pre dve godine, kada je bila moja čuvena matura, koju smo proslavljali  u Lazarevcu u jednom lepom restoranu "Tom & Jerry". Ceo dan sam se pripremala da ne bih kasnila, jer nikada ne mogu da stignem da se spremim na vreme, zato što stalno nešto prepravljam. Šminku i frizuru nisam stigla da zakažem, pa sam to sama odradila, onako kako je meni odgovaralo, po mom ukusu. Ja smatram da je najbitnije da se lepo osećate. Moja haljina, za razliku od haljina ostalih devojaka, nije bila dugačka (kao što već znate većina devojaka za svoj prom bira dugačku haljinu), bila je bela i kratka, sa malim balonom, a što je najbitnije lepo sam se osećala u njoj i nisam brinula o tome da li će mi neko slučajno zgasiti na haljinu. Sve je prošlo lepo i nezaboravno, sa puno lepih utisaka i čarobnih trenutaka. Ah ta matura, samo je jednom u životu imamo, a tako kratko traje.  Evo u prilogu sam vam pripremila par slika , uživajte!

P.S. O tome kako sam jednostavno napravila frizuru ću više pisati u nekom sledećem postu, a ako nekoga zanima odmah, neka se javi na e-mail ---> bratzika994@gmail.com , ljubim vas :*

 Con mi copa (blue lagoon)

You can get married three or four times, but a prom is a once in a lifetime experience!










Cao, vidimo se u sledećem postu. Veliki poljubac
Hasta luego, nos veremos en otro poste. Gran beso para todos.

Нема коментара:

Постави коментар

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*