Sisters

Sisters

понедељак, 20. јул 2015.

Carolina Tejera

Cao svima! Pre nekoliko dana poslala sam jednoj od mojih omiljenih latinoameričkih glumica poruku preko instagrama. Mislim da je svi znate i pamtite po čuvenoj ulozi Nurije u seriji Inocente de ti - Nevina, a njeno ime je Carolina Tejera.Glumila je i u seriji Mi corazon insiste para Lola Volcan, algien te mira...  Kada sam joj poslala poruku mislila sam da mi neće odgovoriti, ali mi je ipak odgovorila i pokazaću Vam preko dve sličiće šta sam joj poslala :) Mnogo je lepa glumica i naravno manekenka




Poslala sam joj : Cao Carolina, mnogo si lepa i veliki sam tvoj fan od uvek. Svidjaju mi se tvoe novele i toliko si lepa. Moja velika želja e da te upoznam jednoga dana,volela bih to stvarno. Obožavam te toliko koliko i Shakiru :)
A ona mi je odgovorila: Hvala lepa :)


Pozdrav svima, ljubim Vas :*

18 коментара:

  1. Poznata mi je Carolina, ali ne znam u kojoj seriji sam je gledala! Jako lep post, drago mi je sto ti je odgovorila!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. divno sto ti je odgovorila!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Es muy guapa la verdad.
    http://lookwhatimwearingtoday.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Gledala sam dosta serija sa njom, mnogo je lepa i baš mi je drago zbog tebe! :)
    PS: Zapratila sam te, nadam se da ćeš i ti moj blog. xo

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Verujem da si presrecna :D
    http://dushhica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jao Carolina :) Obozavala sam je, a onda sam u nekom trenutku prestala da pratim telenovele, verovatno kada su ih nase televizije zamenile turskim serijama, a od obaveza na faksu nisam stizala ne netu da pratim tako da sam se nacisto iskljucila :(
    Ali bilo je lepo dok je trajalo i ostalo je u lepom secanju ;))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja pored mnogobrojnih obaveza ne stizem da gledam latinoamericke serije, steta :) Pratim te :)

      Избриши
  7. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/castle.html

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo volim vaš blog, pa se nadam da nećete prestati da objavljujete jer ste mnogo lijepe i zanimljive ♥ :-*

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala, nije nas bilo dugo ali nadem se da cemo opet poceti sa pisanjem bloga :) pozdrav :*

    ОдговориИзбриши

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*