Sisters

Sisters

субота, 11. јул 2015.

Pocas cosas sobre mi

Cao svima!  Nisam mnogo pisala o sebi, pa ću malo na tu temu. Završila sam srednju ekonomsku školu u Lazarevcu, pa sam nastavila studiranje u Beogradu na Visokoj poslovnoj školi, smer javna uprava. Zadovoljna sam sa visom iako sam završila tek prvu godinu.Obožavam španski jezik i njihovu kulturu i nadam se da ću imati prilike da otputujem u Španiju. Naravno španski jezik sam naučila gledajući latinoameričke serije od svoje pete godine. Jedno vreme sam bila zaluđenik serijama, nije mama mogla da me istera iz kuće. U horoskopu sam riba i kao skoro svaka osoba tog znaka često se rastužim, ali velika mi je mana što svoja osećanja kada sam tužna ne pokazujem nikome nego sve držim u sebi i sama sebe kidam, jednostavno sam takva. Omiljena pevačica mi je Shakira, koja ima nešto u sebi, neku energiju, što mi se mnogo dopada. Njen fan sam od malena i nijedna druga ne može da je zameni. Od filmova volim da gledam komedije, ljubavne, akcione, horore slabije. Najlepši film koji i vama preporučujem da gledate ako niste pogledali je: A dog story: Hachiko, o neverovatnoj priči između čoveka i psa. Kao što sam pisala u prošlom mom  postu o životinjama, opet ću pomenuti da bez njih mislim da ne bi mogla da opstanem. Iako sam njihov veliki ljubitelj, najviše se plašim paukova, čak i najsitnijeg. To je moj najveći strah koji ne mogu da prevaziđem. Omiljena boja mi je pink, i uvek na sebi moram da imam bar neku stvar te boje. Iako sam rođena u februaru, ne volim zimu i hladno vreme. Dosta sam više pisala, vidimo se u sledećem postu, bye :*


Hola a todos! No escribí mucho sobre mí mismo,entonces voy a escribir poco en esa tema.. Terminé la escuela secundaria en Lazarevac , así que continué estudiando en Belgrado Business School, con especialización en administración pública. Estoy satisfecho con mayor aunque terminé sólo el primer ano.Amo la lengua española y su cultura, y espero que voy a tener la oportunidad de viajar en Espana. Por supuesto, el idioma español  aprendí por telenovelas de mi 5 año. Mi cantante favorito es Shakira, que tiene algo en élla, algún tipo de energía, lo que realmente me gusta. Su fan estoy desde que era pequeña, y no hay otra no puede reemplazarlo. De las películas que me gusta ver comedia, romance, acción, horror más débil. Lo más hermoso de la película y yo recomiendo que usted pueda ver si usted no lo ha visto: Una historia del perro: Hachiko, acerca de la increíble historia entre el hombre y el perro. Como escribí en mi último post sobre animales, volveré a mencionar que sin ellos yo no sería capaz de sobrevivir. Mi gran miedo es miedo de  arañas, incluso el más pequeño. Esa es mi mayor temor que no puedo superar. Mi color favorito es el rosa, y siempre llevaba necesidad de tener por lo menos una cosa de ese color. Aunque nací en febrero, no me gusta el invierno y el frío. Bastante más que escribí, nos veremos en el próximo post, bye :*

















Нема коментара:

Постави коментар

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*