Sisters

Sisters

понедељак, 13. јул 2015.

Stil koji meni odgovara




Pozdrav svima, ja sam malo zaostajala, ali Vam je moja sestra pisala i nadam se da Vam se svidjaju njeni postovi. Ne zelim puno da duzim, pa prelazim odmah na stvar. Pre nekoliko dana sam sa drugaricom pokusala da predstavim svoju omiljenu odevnu kombinaciju, posto smo bile preumorne posle bazena, na brzaka smo slikale, na ne tako zahvalnoj pozadini. Ali cu Vam ipak prikazati. Moja sestra i ja nikada nismo patile od toga da nesto mora da bude skupo, markirano i poznato svima. Uvek smo bile pri tome da odeca/obuca treba tebi prvo da se svidi i da se osecas udobno u njoj, pa tek onda ostalima (naravno sto ne vazi za stikle, jer je u njima retko kome udobno, ali ja ih prosto obozavam, no necu sada da duzim o tome, bice prilike). Moji drugari imaju taj obicaj da me kritikuju zbog uklapanja boja (moracu to da prikazem u nekom sledecem postu, pa da sami ocenite), ali meni sve to izgleda zanimljivo, mada moram reci da sam malo slusala kritike i da sam za pocetak pocela da uklapam neke boje, sto meni uopste ne izgleda zanimljivo :/ .Za svoju trenutno omiljenu kombinaciju odlucila sam da Vam pokazem svoj omiljeni letnji dzempercic, tanja majicica koja je tako lepo pletena da ne mogu da opisem. Nju sam kupila u H&M pre odprilike 15 dana. Kada sam je ugledala izgledala je skroz obicno, licila je na stvar koju bih na brzaka presla i nastavila dalju potragu za majicama (naravno to svi Vi znate), cak i kada sam mami pokazali, rekla je da nije nista posebno, iako je ona uvek za to da prvo moram da probam pa onda da sudim *kao i vecina mama*. Probala sam je i divno je stajala. Tu majicu/ dzempercic volim da uklapam ili uz pocepane farmerke ili uz sortz. Prikazacu obe kombinacije. Toliko u ovom postu, videcemo da li Vam se svidja♥


 Naravno moram napomenuti da su patikice posebna prica, one su mi najomiljenija stvar koju imam, bas sam ih dugo trazila i veoma sam zadovoljna sa njima. Divne su i ja ih uklapam uz svaku stvar, daju neki poseban efekat i obozavam da ih nosim.


Majica: H&M
Sortz: Bershka
Farmerke: Conto Bene

Нема коментара:

Постави коментар

Ako vam se svidjaju nasi postovi kliknite plusic na moje podatke :*